APA:
کپیکفاش پور، آذر، زنده دل، احمد، و خواجه ای، رزیتا. (1389). تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازارمحوری (مطالعه موردی: هلتهای سه, چهار و پنج ستاره شهر مشهد). پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، 1(1)، 73-88. SID. https://sid.ir/paper/201517/fa
Vancouver:
کپیکفاش پور آذر، زنده دل احمد، خواجه ای رزیتا. تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازارمحوری (مطالعه موردی: هلتهای سه, چهار و پنج ستاره شهر مشهد). پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار[Internet]. 1389؛1(1):73-88. Available from: https://sid.ir/paper/201517/fa
IEEE:
کپیآذر کفاش پور، احمد زنده دل، و رزیتا خواجه ای، “تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازارمحوری (مطالعه موردی: هلتهای سه, چهار و پنج ستاره شهر مشهد)،” پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، vol. 1، no. 1، pp. 73–88، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201517/fa