APA:
کپیرفعتی، جواد، ولیجانی، منصوره، و آقاموسی، رضا. (1393). بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری. پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، 5(7)، 67-83. SID. https://sid.ir/paper/201521/fa
Vancouver:
کپیرفعتی جواد، ولیجانی منصوره، آقاموسی رضا. بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری. پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار[Internet]. 1393؛5(7):67-83. Available from: https://sid.ir/paper/201521/fa
IEEE:
کپیجواد رفعتی، منصوره ولیجانی، و رضا آقاموسی، “بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات بر نگرش لذت جویانه و فایده باور و ترجیح نام و نشان تجاری در صنعت رستوران های غذای فوری،” پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار، vol. 5، no. 7، pp. 67–83، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/201521/fa