APA:
کپیسلیمانی، حسن. (1391). بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار). مدیریت بازاریابی، 7(15)، 85-103. SID. https://sid.ir/paper/218976/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی حسن. بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(15):85-103. Available from: https://sid.ir/paper/218976/fa
IEEE:
کپیحسن سلیمانی، “بررسی تاثیر ارزش مبتنی بر فایده و ارزش لذت جویانه بر نگرش کلی مشتریان مراکز خرید (مطالعه موردی: هایپر استار)،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 15، pp. 85–103، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218976/fa