APA:
کپینظری، محسن، میرا، ابوالقاسم، و اسماعیلی، سعیده. (1397). تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تهران). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 13(41 )، 57-82. SID. https://sid.ir/paper/202656/fa
Vancouver:
کپینظری محسن، میرا ابوالقاسم، اسماعیلی سعیده. تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تهران). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1397؛13(41 ):57-82. Available from: https://sid.ir/paper/202656/fa
IEEE:
کپیمحسن نظری، ابوالقاسم میرا، و سعیده اسماعیلی، “تاثیر پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تهران)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 13، no. 41 ، pp. 57–82، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202656/fa