APA:
کپیضرغام بروجنی، حمید، ابراهیمی، مهدی، و میرفخرالدینی، فائزه السادات. (1392). ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی, مطالعه موردی: هتل های منتخب استان یزد. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 8(22)، 25-50. SID. https://sid.ir/paper/202673/fa
Vancouver:
کپیضرغام بروجنی حمید، ابراهیمی مهدی، میرفخرالدینی فائزه السادات. ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی, مطالعه موردی: هتل های منتخب استان یزد. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1392؛8(22):25-50. Available from: https://sid.ir/paper/202673/fa
IEEE:
کپیحمید ضرغام بروجنی، مهدی ابراهیمی، و فائزه السادات میرفخرالدینی، “ارزیابی عملکرد خدمات ارائه شده در هتل ها با رویکرد کارت امتیازی متوازن فازی, مطالعه موردی: هتل های منتخب استان یزد،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 8، no. 22، pp. 25–50، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202673/fa