APA:
کپیتاج زاده نمین، ابوالفضل، چهراقی، فاطمه، و تاج زاده نمین، آیدین. (1390). تاثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه). مطالعات مدیریت بهبود و تحول، 21(66)، 139-164. SID. https://sid.ir/paper/202792/fa
Vancouver:
کپیتاج زاده نمین ابوالفضل، چهراقی فاطمه، تاج زاده نمین آیدین. تاثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه). مطالعات مدیریت بهبود و تحول[Internet]. 1390؛21(66):139-164. Available from: https://sid.ir/paper/202792/fa
IEEE:
کپیابوالفضل تاج زاده نمین، فاطمه چهراقی، و آیدین تاج زاده نمین، “تاثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در: شرکت های تک ماکارون و پگاه)،” مطالعات مدیریت بهبود و تحول، vol. 21، no. 66، pp. 139–164، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/202792/fa