APA:
کپیعلی نژاد، سمیه، کیماسی، مسعود، و شاه حسینی، محمدعلی. (1398). ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 30(117 )، 161-176. SID. https://sid.ir/paper/204120/fa
Vancouver:
کپیعلی نژاد سمیه، کیماسی مسعود، شاه حسینی محمدعلی. ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن. آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1398؛30(117 ):161-176. Available from: https://sid.ir/paper/204120/fa
IEEE:
کپیسمیه علی نژاد، مسعود کیماسی، و محمدعلی شاه حسینی، “ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 30، no. 117 ، pp. 161–176، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204120/fa