APA:
کپیحسینی، ابوالحسن، شیرخدایی، میثم، و سعیدی، سعید. (1395). تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(2 (پیاپی 26))، 137-153. SID. https://sid.ir/paper/513293/fa
Vancouver:
کپیحسینی ابوالحسن، شیرخدایی میثم، سعیدی سعید. تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(2 (پیاپی 26)):137-153. Available from: https://sid.ir/paper/513293/fa
IEEE:
کپیابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، و سعید سعیدی، “تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 137–153، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513293/fa