مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

593
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

596
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند

صفحات

 صفحه شروع 137 | صفحه پایان 153

چکیده

 ﻫ ﺪ ف ﭘ ﮋ وﻫ ﺶ ﺣ ﺎ ﺿ ﺮ ﺑ ﺮ رﺳ ﻲ راﺑ ﻄ ﻪ ﺑ ﻴ ﻦ هوش هیجانی و عشق به برند مشتریان «برند ال جی» اﺳ ﺖ . اﻳ ﻦ ﭘ ﮋ وﻫ ﺶ از نظر ﻫ ﺪ ف ﻛ ﺎ رﺑ ﺮ دی و از ﻧ ﻈ ﺮ جمع آوری داده ها, ﭘ ﻴ ﻤ ﺎ ﻳ ﺸ ﻲ-ﺗ ﻮ ﺻ ﻴ ﻔ ﻲ اﺳ ﺖ . ﺟ ﺎ ﻣ ﻌ ﻪ آﻣ ﺎ ری این پژوهش ﻛ ﻠ ﻴ ﻪ ﻣ ﺼ ﺮ ف ﻛ ﻨ ﻨ ﺪ ﮔ ﺎ ن «برند ال جی» ﺗ ﺸ ﻜ ﻴ ﻞ می دهد ﻛ ﻪ ﺑ ﺎ اﺳ ﺘ ﻔ ﺎ ده از روش نمونه گیری ﺗ ﺼ ﺎ دﻓ ﻲ محدود, ﻣ ﺘ ﻨ ﺎ ﺳ ﺐ ﺑ ﺎ ﺣ ﺠ ﻢ ﺟ ﺎ ﻣ ﻌ ﻪ , ﭘ ﺮ ﺳ ﺸ ﻨ ﺎ ﻣ ﻪ در میان بانک ایمیل 107 هزارتایی کاربران فعال اینترنت ﺗ ﻮ زﻳ ﻊ و درنهایت 1772 ﭘ ﺮ ﺳ ﺸ ﻨ ﺎ ﻣ ﻪ ﻗ ﺎ ﺑ ﻞ اﺳ ﺘ ﻔ ﺎ ده بررسی و ﺗ ﺤ ﻠ ﻴ ﻞ شد. برای بررسی و ﺗ ﺤ ﻠ ﻴ ﻞ داده های ﺟ ﻤ ﻊ آوری ﺷ ﺪ ه از نرم افزار Lisre l8. 8 ﺑ ﺮ ای اﻧ ﺠ ﺎ م ﺗ ﺤ ﻠ ﻴ ﻞ ﻋ ﺎ ﻣ ﻠ ﻲ ﺗ أﻳ ﻴ ﺪ ی و آزﻣ ﻮ ن الگوی پژوهش و ﻫ ﻤ ﭽ ﻨ ﻴ ﻦ ﺑ ﻪ ﻣ ﻨ ﻈ ﻮ ر ﺑ ﺮ رﺳ ﻲ ﭘ ﺎ ﻳ ﺎ ﻳ ﻲ و آمار توصیفی از ﻧ ﺮ م اﻓ ﺰ ار SPSS21 اﺳ ﺘ ﻔ ﺎ ده شد. ﻧ ﺘ ﺎ ﻳ ﺞ ﺣ ﺎ ﻛ ﻲ از آن اﺳ ﺖ ﻛ ﻪ رابطه مثبت و معناداری بین هوش هیجانی و ﻋ ﺸ ﻖ به ﺑ ﺮ ﻧ ﺪ وجود ندارد و هوش هیجانی اثر مثبت و معناداری بر اعتماد به برند دارد؛ همچنین یافته ها رابطه مثبت و معنادار اعتماد به برند بر عشق به برند را نشان می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، ابوالحسن، شیرخدایی، میثم، و سعیدی، سعید. (1395). تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(2 (پیاپی 26))، 137-153. SID. https://sid.ir/paper/513293/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی ابوالحسن، شیرخدایی میثم، سعیدی سعید. تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(2 (پیاپی 26)):137-153. Available from: https://sid.ir/paper/513293/fa

    IEEE: کپی

    ابوالحسن حسینی، میثم شیرخدایی، و سعید سعیدی، “تأثیر هوش هیجانی بر عشق به برند با تبیین نقش میانجی اعتماد به برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 2 (پیاپی 26)، pp. 137–153، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513293/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button