APA:
کپیآقازاده، هاشم، شاه حسینی، محمدعلی، و پریشان، فاطمه. (1394). بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران. مدیریت برند، 2(3 )، 67-92. SID. https://sid.ir/paper/267543/fa
Vancouver:
کپیآقازاده هاشم، شاه حسینی محمدعلی، پریشان فاطمه. بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران. مدیریت برند[Internet]. 1394؛2(3 ):67-92. Available from: https://sid.ir/paper/267543/fa
IEEE:
کپیهاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی، و فاطمه پریشان، “بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران،” مدیریت برند، vol. 2، no. 3 ، pp. 67–92، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/267543/fa