مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,565
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

913
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری (مطالعه موردی:بانک انصار شهر بروجرد)

صفحات

 صفحه شروع 143 | صفحه پایان 160

چکیده

 ادامه حیات شهرها وابسته به چگونگی فعالیت بنگاه های اقتصادی و مدیریت این بنگاه ها است.بانک های دولتی و خصوصی از جمله مهمترین بنگاه های اقتصادی هستند. با توجه به نقش تبلیغات شفاهی در سازمانهای خدماتی و بویژه بانک ها در جهت توسعه ورشد این ارکان و فاکتورهای اساسی چرخه اقتصادی,پژوهش حاضر کوشیده است تا به ارائه الگویی در جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری بپردازد.مقاله حاضر به لحاظ هدف, کاربردی و به لحاظ روش توصیفی همبستگی است.به منظور دستیابی به اهداف تحقیق جامعه آماری آن کلیه مشتریان بانک انصار در شهرستان بروجرد می باشد.در تهیه داده ها از طریق تحقیقات میدانی با استفاده از پرسشنامه و در ادامه برای تجزیه تحلیل داده ها از مدل یابی معادلات ساختاری با بهره گیری از نرم افزار لیزرل استفاده شده است.نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهدرضایتمندی مشتری مهمترین عامل تاثیر گذار می باشد, همچنین نقش عوامل کیفیت رابطه, انتظارات مشتری, تصویر سازمان, کیفیت درک شده, بازاریابی رابطه مند, ارزش درک شده, وفاداری در ایجاد تبلیغات شفاهی مثبت اثبات گردیده است

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فراتی، حسن، جوکار، علی اکبر، و حسینی بنی جمالی، فاطمه. (1393). ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری (مطالعه موردی:بانک انصار شهر بروجرد). فصل نامه جغرافیایی چشم انداز زاگرس، 6(19)، 143-160. SID. https://sid.ir/paper/175749/fa

    Vancouver: کپی

    فراتی حسن، جوکار علی اکبر، حسینی بنی جمالی فاطمه. ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری (مطالعه موردی:بانک انصار شهر بروجرد). فصل نامه جغرافیایی چشم انداز زاگرس[Internet]. 1393؛6(19):143-160. Available from: https://sid.ir/paper/175749/fa

    IEEE: کپی

    حسن فراتی، علی اکبر جوکار، و فاطمه حسینی بنی جمالی، “ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری (مطالعه موردی:بانک انصار شهر بروجرد)،” فصل نامه جغرافیایی چشم انداز زاگرس، vol. 6، no. 19، pp. 143–160، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175749/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button