APA:
کپیفراتی، حسن، جوکار، علی اکبر، و حسینی بنی جمالی، فاطمه. (1393). ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری (مطالعه موردی:بانک انصار شهر بروجرد). فصل نامه جغرافیایی چشم انداز زاگرس، 6(19)، 143-160. SID. https://sid.ir/paper/175749/fa
Vancouver:
کپیفراتی حسن، جوکار علی اکبر، حسینی بنی جمالی فاطمه. ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری (مطالعه موردی:بانک انصار شهر بروجرد). فصل نامه جغرافیایی چشم انداز زاگرس[Internet]. 1393؛6(19):143-160. Available from: https://sid.ir/paper/175749/fa
IEEE:
کپیحسن فراتی، علی اکبر جوکار، و فاطمه حسینی بنی جمالی، “ارائه الگویی جهت ارزیابی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در مدیریت بنگاه های اقتصادی شهری (مطالعه موردی:بانک انصار شهر بروجرد)،” فصل نامه جغرافیایی چشم انداز زاگرس، vol. 6، no. 19، pp. 143–160، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175749/fa