APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، حیدرزاده، کامبیز، و نجفی پیراسته، مریم. (1389). ارزیابی کاربرد بازاریابی مستقیم در موسسات خدماتی غیرانتفاعی (مطالعه موردی: فرهنگ سراهای کرج). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 21(84)، 105-121. SID. https://sid.ir/paper/204200/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، حیدرزاده کامبیز، نجفی پیراسته مریم. ارزیابی کاربرد بازاریابی مستقیم در موسسات خدماتی غیرانتفاعی (مطالعه موردی: فرهنگ سراهای کرج). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1389؛21(84):105-121. Available from: https://sid.ir/paper/204200/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده، و مریم نجفی پیراسته، “ارزیابی کاربرد بازاریابی مستقیم در موسسات خدماتی غیرانتفاعی (مطالعه موردی: فرهنگ سراهای کرج)،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 21، no. 84، pp. 105–121، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204200/fa