APA:
کپییاوری فر، بابک، محمودی میمند، محمد، کریمی، اوژن، و خادمی، سیدموسی. (1398). طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، 30(116 )، 31-56. SID. https://sid.ir/paper/204289/fa
Vancouver:
کپییاوری فر بابک، محمودی میمند محمد، کریمی اوژن، خادمی سیدموسی. طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی). آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)[Internet]. 1398؛30(116 ):31-56. Available from: https://sid.ir/paper/204289/fa
IEEE:
کپیبابک یاوری فر، محمد محمودی میمند، اوژن کریمی، و سیدموسی خادمی، “طراحی مدل هوشمندی بازاریابی با رویکرد مدلسازی تفسیری ساختاری (مطالعه موردی صنعت خودرو داخلی)،” آینده پژوهی مدیریت (پژوهش های مدیریت)، vol. 30، no. 116 ، pp. 31–56، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/204289/fa