مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,027
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

864
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 11 | صفحه پایان 20

چکیده

 بسیاری از نویسندگان بر اهمیت اعتماد برای دستیابی به موفقیت سازمانی تاکید کرده اند. سازمان ها باید بدانند که چگونه اعتمادسازی به عنوان یک فرایند تعاملی عمل می کند و سیاست ها و فعالیت های سازمان چه اثری بر میزان اعتماد مشتریان دارد. این یک حقیقت اثبات شده است که ایجاد اعتماد مشتری به کالاها و خدمات, یک راه عالی برای افزایش سود است. هدف از تحقیق حاضر, بررسی روابط بین کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری مشتریان در پایانه های مسافربری می باشد. تمامی این متغیرها دارای اثر قابل توجهی بر عملکرد شرکت های مسافربری هستند. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه طراحی شده توسط محققان گردآوری شد. این پرسشنامه ها در میان مشتریان پایانه های مسافربری شهر تهران توزیع گشت. تحلیل عامل تاییدی و مدلسازی معادلات ساختاری برای ارزیابی و آزمون فرضیات مورد استفاده قرار گرفت. تمامی فرضیه های مورد نظر, تایید شد. این تحقیق همچنین کاربست های عملی مفیدی در حوزه کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری در بر دارد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

احمدی، سیدعلی اکبر، و عسگری ده آبادی، حمیدرضا. (1394). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران). مدیریت توسعه و تحول، -(23)، 11-20. SID. https://sid.ir/paper/205800/fa

Vancouver: کپی

احمدی سیدعلی اکبر، عسگری ده آبادی حمیدرضا. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1394؛-(23):11-20. Available from: https://sid.ir/paper/205800/fa

IEEE: کپی

سیدعلی اکبر احمدی، و حمیدرضا عسگری ده آبادی، “بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. -، no. 23، pp. 11–20، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205800/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button