APA:
کپیاحمدی، سیدعلی اکبر، و عسگری ده آبادی، حمیدرضا. (1394). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران). مدیریت توسعه و تحول، -(23)، 11-20. SID. https://sid.ir/paper/205800/fa
Vancouver:
کپیاحمدی سیدعلی اکبر، عسگری ده آبادی حمیدرضا. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1394؛-(23):11-20. Available from: https://sid.ir/paper/205800/fa
IEEE:
کپیسیدعلی اکبر احمدی، و حمیدرضا عسگری ده آبادی، “بررسی رابطه بین کیفیت خدمات, رضایت, اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (مورد مطالعه: شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. -، no. 23، pp. 11–20، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205800/fa