مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,654
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,196
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین)

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 67

چکیده

سرمایه اجتماعی مفهومی چندبعدی است, پژوهش های انجام شده پیرامون این مفهوم در صورتی حالت کامل و «معرف گونه» خواهد داشت که به ابعاد مختلف سرمایه اجتماعی و ارتباط میان ابعاد آن بپردازد. با مطالعه متون مختلف می توان دوبعد ساختاری و شناختی را برای سرمایه اجتماعی بر شمرد. بعد ساختاری سرمایه اجتماعی شامل قوانین انعطاف پذیر و شبکه های ارتباطی و بعد شناختی به اعتماد, همیاری و همکاری گروهی اعضاء درون یک سازمان اشاره دارد. در این تحقیق, سرمایه اجتماعی به عنوان متغیر مستقل و عملکرد سازمان به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است. جامعه آماری اول این تحقیق را شعب بانک تجارت در استان قزوین تشکیل داده است و جامعه دوم, اشخاص حقیقی که در بانک تجارت استان قزوین مشغول به فعالیت می باشند. روش تحقیق از نوع توصیفی - همبستگی می باشد و روش جمع آوری داده ها میدانی - کتابخانه ای می باشد. مهمترین اهداف انجام این تحقیق, بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و عملکرد سازمان در مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین می باشد. یافته های تحقیق نشان می دهد که بین سرمایه اجتماعی و عملکرد سازمان در مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین رابطه مثبت (مستقیم) وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    امام قلی، فاطمه. (1390). نقش سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین). مدیریت توسعه و تحول، 3(7)، 59-67. SID. https://sid.ir/paper/205851/fa

    Vancouver: کپی

    امام قلی فاطمه. نقش سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین). مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1390؛3(7):59-67. Available from: https://sid.ir/paper/205851/fa

    IEEE: کپی

    فاطمه امام قلی، “نقش سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین)،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 3، no. 7، pp. 59–67، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/205851/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button