مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,134
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

690
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامه های آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سال 1390

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 20

چکیده

 سابقه و اهداف: نقش آموزش الکترونیکی در علوم پزشکی و سلامت به سرعت در حال گسترش می باشد. پذیرش و احساس رضایت از برنامه های ارائه شده از جانب پزشکان به عنوان قشر مهم سیستم سلامت در گذراندن دوره های آموزشی مداوم پزشکی بسیار حائز اهمیت است. هدف از این مطالعه بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامه های آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سال 1390 بود.روش بررسی: این مطالعه از نوع توصیفی مقطعی می باشد که طی مدت یک سال 90 نفر شرکت کننده, بخش های راهنما, دوره آموزشی, آزمون و نظرسنجی را گذرانده و مورد ارزیابی و مطالعه قرار گرفتند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه متشکل از 28 سوال در دو بخش بود, بخش اول متغیر های دموگرافیک شرکت کنندگان و بخش دوم سطح رضایت شرکت کنندگان را در رابطه با کیفیت دوره و محتوا را می سنجید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS ویرایش 18 انجام گرفت.یافته ها: نتایج در این پژوهش نشان می دهد بیشترین میزان رضایت از برنامه های الکترونیکی آموزش مداوم به ترتیب از توالی محتوا (74.1 درصد), روشن بودن اهداف (71.7 درصد), راهنمای برنامه (69.6 درصد), کیفیت, ساختار و بیان گفتار مطالب (60.8 درصد) بود.نتیجه گیری: نتایج نشان می دهد اکثر شرکت کنندگان امکان استفاده از برنامه های آموزش الکترونیکی را بدون دغدغه ناشی از ترک محل خدمت, اتلاف زمان, استرس های حاصل از تردد و نیز دسترسی به منابع و محتوا در زمان دلخواه را دارند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صفایی، زهرا، عمادی، علیرضا، و طاهری، مریم. (1391). بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامه های آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سال 1390. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 7(2 (پیاپی 6))، 13-20. SID. https://sid.ir/paper/208208/fa

    Vancouver: کپی

    صفایی زهرا، عمادی علیرضا، طاهری مریم. بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامه های آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سال 1390. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1391؛7(2 (پیاپی 6)):13-20. Available from: https://sid.ir/paper/208208/fa

    IEEE: کپی

    زهرا صفایی، علیرضا عمادی، و مریم طاهری، “بررسی میزان رضایتمندی مشمولین آموزش مداوم از برنامه های آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سال 1390،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 7، no. 2 (پیاپی 6)، pp. 13–20، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208208/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button