مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

599
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

632
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن

صفحات

 صفحه شروع 2 | صفحه پایان 11

چکیده

 سابقه و اهداف: یکی از ضروریات سازمان های جدید توجه به مولفه های سازمان های یادگیرنده است. در این پژوهش فاکتورهای ویک و لئون از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان مورد بررسی و ارزیابی واقع شده است.روش بررسی: این پژوهش توصیفی- تحلیلی است. جامعه مورد مطالعه را تمام اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان تشکیل می دهند. حجم نمونه را 81 نفر از اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی به صورت سرشماری تشکیل می دهند. ابزار مورد استفاده پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی ابزار استفاده شده از طریق نظرات متخصصین و پایائی آن نیز از طریق آلفای کرونباخ 0.932 تامین گردید. از آمار و آزمون t همبسته برای تحلیل داده ها استفاده شد و برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS نسخه 17 استفاده گردید.یافته ها: دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر اساس فاکتورهای ویک و لئون به معنای واقعی آن سازمان یادگیرنده نیست و در هر پنج فاکتور رهبری, برنامه و ارزیابی, اطلاعات, نوآوری و ابتکار و اجرا مدل ویک و لئون تفاوت ها بین میانگین وضع موجود و مطلوب معنی دار است.نتیجه گیری: برای تبدیل شدن این سازمان به سازمان یادگیرنده پیاده سازی برنامه هایی نظیر تقویت تفکرات خلاقانه, مشارکت دادن اعضای هیات علمی در تصمیمات دانشگاه و آگاهی دانشکده ها از برنامه های یکدیگر ضروری است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایمان زاده، علی. (1394). مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 10(1 (پیاپی 18))، 2-11. SID. https://sid.ir/paper/208292/fa

    Vancouver: کپی

    ایمان زاده علی. مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1394؛10(1 (پیاپی 18)):2-11. Available from: https://sid.ir/paper/208292/fa

    IEEE: کپی

    علی ایمان زاده، “مطالعه و ارزیابی فاکتورهای مدل ویک ولئون از دیدگاه اعضای هیات علمی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه راهکارهای بهبود آن،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 10، no. 1 (پیاپی 18)، pp. 2–11، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208292/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button