APA:
کپیحیدری، مهرنوش، مروتی، ذکراله، و خان بابایی، رقیه. (1397). رابطه علّی بین ذهن آگاهی با تنیدگی ادراک شده در دانشجویان: نقش میانجی گری خودکارآمدی و هوش هیجانی. روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)، 16(2 (پیاپی 31) )، 75-86. SID. https://sid.ir/paper/208600/fa
Vancouver:
کپیحیدری مهرنوش، مروتی ذکراله، خان بابایی رقیه. رابطه علّی بین ذهن آگاهی با تنیدگی ادراک شده در دانشجویان: نقش میانجی گری خودکارآمدی و هوش هیجانی. روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)[Internet]. 1397؛16(2 (پیاپی 31) ):75-86. Available from: https://sid.ir/paper/208600/fa
IEEE:
کپیمهرنوش حیدری، ذکراله مروتی، و رقیه خان بابایی، “رابطه علّی بین ذهن آگاهی با تنیدگی ادراک شده در دانشجویان: نقش میانجی گری خودکارآمدی و هوش هیجانی،” روانشناسی بالینی و شخصیت (دانشور رفتار)، vol. 16، no. 2 (پیاپی 31) ، pp. 75–86، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208600/fa