APA:
کپیوفا، زهرا، و حسینی، فریده سادات. (1397). بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی. ناتوانی های یادگیری، 7(3 (پیاپی 26) )، 130-160. SID. https://sid.ir/paper/210081/fa
Vancouver:
کپیوفا زهرا، حسینی فریده سادات. بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1397؛7(3 (پیاپی 26) ):130-160. Available from: https://sid.ir/paper/210081/fa
IEEE:
کپیزهرا وفا، و فریده سادات حسینی، “بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 7، no. 3 (پیاپی 26) ، pp. 130–160، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210081/fa