APA:
کپیرحیمی پور، طاهره، غضنفری، فیروزه، و قدم پور، عزت اله. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 19(4 (پیاپی 74) )، 124-136. SID. https://sid.ir/paper/163978/fa
Vancouver:
کپیرحیمی پور طاهره، غضنفری فیروزه، قدم پور عزت اله. اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1397؛19(4 (پیاپی 74) ):124-136. Available from: https://sid.ir/paper/163978/fa
IEEE:
کپیطاهره رحیمی پور، فیروزه غضنفری، و عزت اله قدم پور، “اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 19، no. 4 (پیاپی 74) ، pp. 124–136، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163978/fa