APA:
کپیاسمعیلی، مریم، محمدی فر، محمدعلی، و رضایی، علی محمد. (1397). تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری، 7(3 (پیاپی 26) )، 7-34. SID. https://sid.ir/paper/210083/fa
Vancouver:
کپیاسمعیلی مریم، محمدی فر محمدعلی، رضایی علی محمد. تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1397؛7(3 (پیاپی 26) ):7-34. Available from: https://sid.ir/paper/210083/fa
IEEE:
کپیمریم اسمعیلی، محمدعلی محمدی فر، و علی محمد رضایی، “تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی،” ناتوانی های یادگیری، vol. 7، no. 3 (پیاپی 26) ، pp. 7–34، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210083/fa