APA:
کپیمحمودی، هیوا، عبداله زاده، حسن، و رحمتی، ملیحه. (1398). اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری، 9(1 )، 115-136. SID. https://sid.ir/paper/210131/fa
Vancouver:
کپیمحمودی هیوا، عبداله زاده حسن، رحمتی ملیحه. اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش آموزان نارساخوان. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1398؛9(1 ):115-136. Available from: https://sid.ir/paper/210131/fa
IEEE:
کپیهیوا محمودی، حسن عبداله زاده، و ملیحه رحمتی، “اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش آموزان نارساخوان،” ناتوانی های یادگیری، vol. 9، no. 1 ، pp. 115–136، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210131/fa