APA:
کپیحریری، پرستو، صابری، هایده، و ابوالمعالی الحسینی، خدیجه. (1395). اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر مهارت های روان خوانی, درک مطلب و حافظه کاری در دانش آموزان دختر با مشکلات خواندن. روانشناسی افراد استثنایی، 6(23 )، 49-81. SID. https://sid.ir/paper/512157/fa
Vancouver:
کپیحریری پرستو، صابری هایده، ابوالمعالی الحسینی خدیجه. اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر مهارت های روان خوانی, درک مطلب و حافظه کاری در دانش آموزان دختر با مشکلات خواندن. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1395؛6(23 ):49-81. Available from: https://sid.ir/paper/512157/fa
IEEE:
کپیپرستو حریری، هایده صابری، و خدیجه ابوالمعالی الحسینی، “اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر مهارت های روان خوانی, درک مطلب و حافظه کاری در دانش آموزان دختر با مشکلات خواندن،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 6، no. 23 ، pp. 49–81، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512157/fa