مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,799
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,370
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی - تجاری

صفحات

 صفحه شروع 11 | صفحه پایان 19

چکیده

 این مقاله که برگرفته از رساله دکترای تخصصی رشته علوم ارتباطات است به دنبال ارائه مدل مفهومی مناسب جهت ارزشیابی عملکرد روابط عمومی در موسسات اقتصادی و تجاری ایران است. برای این منظور در یک فرایند علمی تحقیق در سه مرحله انجام شده است:اول: مطالعه مستندات علمی تعالی سازمانی, مدلهای کیفیت و مضامین علمی روابط عمومی.دوم: طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی بر مبنای مضامین کیفیت و روابط عمومی و اصلاح و تایید ابعاد, مولفه ها و شاخص های مدل بر مبنای نظرات گروه خبره.سوم: ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی و تجاری با بهره گیری از ابزار پرسشنامه و مصاحبه بر مبنای مدل نهایی.نتایج این مقاله می تواند مدیران را در ارزیابی و آسیب شناسی مدیریت روابط عمومی در موسسات اقتصادی و تجاری یاری نموده تا با تدوین طرح ها و اقدامات بهبود, بستر مناسبی جهت توسعه و توانمندسازی روابط عمومی فراهم سازند. مدیران و کارشناسان روابط عمومی می توانند از مدل نهایی این مقاله به عنوان یک سیستم پشتیبان برای تصمیم گیری و برنامه ریزی استفاده کنند. بهره مندی از این مدل به مدیران روابط عمومی کمک خواهد نمود, به جای شناسایی و حل مسایل به طور تصادفی, با یک رویکرد نظام مند, علمی و کاربردی و بر اساس معیارها و شاخص های کیفی و علمی به شناسایی وضعیت موجود و حل مسایل سازمان خود بپردازند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    سلطانی فر، محمد، و یحیایی ایله ای، احمد. (1391). طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی - تجاری. مطالعات رسانه ای، 7(19)، 11-19. SID. https://sid.ir/paper/211790/fa

    Vancouver: کپی

    سلطانی فر محمد، یحیایی ایله ای احمد. طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی - تجاری. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(19):11-19. Available from: https://sid.ir/paper/211790/fa

    IEEE: کپی

    محمد سلطانی فر، و احمد یحیایی ایله ای، “طراحی مدل ارزشیابی عملکرد روابط عمومی موسسات اقتصادی - تجاری،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 19، pp. 11–19، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211790/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button