مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,038
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

4,012
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مشکلات، موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک

صفحات

 صفحه شروع 179 | صفحه پایان 200

چکیده

 پیشرفت فناوری در تولید, پردازش, انتشار و استفاده از اطلاعات سبب دگرگونی عمیق در روابط بین انسان ها و سازمان ها شده است. امروزه در جوامع پیشرفته سازمان ها با استراتژی استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در قلمرو اهداف خود در حرکت هستند. در این میان روابط عمومی در هر سازمان یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد سازمانی به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی سازمان نقش ایفا می کنند. این واحد سازمانی می تواند رهرو تغییرات درسازمان باشد و با آموزش و ابزارهایی که در اختیار دارد آگاهی های لازم را برای تسریع روند تغییرات ارائه نماید. همچنین روابط عمومی با مهارت های لازم می تواند بر مدیریت عالی سازمان تاثیرگذار باشد به طوری که مدیریت در روند تغییرات همراه شود. اگر استفاده از فناوری های اطلاعات و ارتباطات را در یک تغییر بنیادی, موثر و مثبت بدانیم با این پذیرش روابط عمومی جلوه ای نوین می یابد که یکی از راههای ارائه این جلوه تغییر روابط عمومی از حالت سنتی به الکترونیک است. روابط عمومی الکترونیک با استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی با اطلاع رسانی های سریع و بهنگام و توجه به اصل مخاطب محوری می تواند فعالیت های خود را با سنجش برنامه های دقیق استوار کند. به طوری که با ارائه خدمات بهینه, شفاف سازی اطلاعات, حس اعتماد و تصویر ذهنی مطلوبی در ابعاد درون و برون سازمان از خود بر جای گذارد. هدف اساسی در این مقاله بررسی عوامل موثر بر توسعه روابط عمومی الکترونیک می باشد و همچنین سعی خواهیم کرد مفهوم, مزیتها, تنگناها و چالشهای فراروی روابط عمومی الکتروونیک را تا حد امکان تبیین و ارائه کنیم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    حقیقی، محمدرضا، و سلطانی فر، محمد. (1393). بررسی مشکلات, موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک. مطالعات رسانه ای، 9(24)، 179-200. SID. https://sid.ir/paper/211922/fa

    Vancouver: کپی

    حقیقی محمدرضا، سلطانی فر محمد. بررسی مشکلات, موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1393؛9(24):179-200. Available from: https://sid.ir/paper/211922/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا حقیقی، و محمد سلطانی فر، “بررسی مشکلات, موانع و راهکارهایی در جهت ایجاد و بهبود روابط عمومی الکترونیک،” مطالعات رسانه ای، vol. 9، no. 24، pp. 179–200، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211922/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button