APA:
کپیاسماعیلی، محسن، و امانی، غلامرضا. (1397). نقش نگرش به تبلیغات ورزشی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید (مطالعه موردی: مشتریان منطقه آزاد چابهار). پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)، 8 (پیاپی 16)(16 (پیاپی32) )، 125-137. SID. https://sid.ir/paper/213812/fa
Vancouver:
کپیاسماعیلی محسن، امانی غلامرضا. نقش نگرش به تبلیغات ورزشی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید (مطالعه موردی: مشتریان منطقه آزاد چابهار). پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)[Internet]. 1397؛8 (پیاپی 16)(16 (پیاپی32) ):125-137. Available from: https://sid.ir/paper/213812/fa
IEEE:
کپیمحسن اسماعیلی، و غلامرضا امانی، “نقش نگرش به تبلیغات ورزشی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید (مطالعه موردی: مشتریان منطقه آزاد چابهار)،” پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی (علوم حرکتی و ورزش)، vol. 8 (پیاپی 16)، no. 16 (پیاپی32) ، pp. 125–137، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/213812/fa