APA:
کپیافکار، عادل، تجاری، فرشاد، و زارعی، علی. (1397). آزمون مدل ساختاری قصد خرید مصرف کنندگان ورزشی بر مبنای سلسله مراتب ارزش-نگرش-رفتار. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، 6(20 )، 39-50. SID. https://sid.ir/paper/266753/fa
Vancouver:
کپیافکار عادل، تجاری فرشاد، زارعی علی. آزمون مدل ساختاری قصد خرید مصرف کنندگان ورزشی بر مبنای سلسله مراتب ارزش-نگرش-رفتار. رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی[Internet]. 1397؛6(20 ):39-50. Available from: https://sid.ir/paper/266753/fa
IEEE:
کپیعادل افکار، فرشاد تجاری، و علی زارعی، “آزمون مدل ساختاری قصد خرید مصرف کنندگان ورزشی بر مبنای سلسله مراتب ارزش-نگرش-رفتار،” رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی، vol. 6، no. 20 ، pp. 39–50، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/266753/fa