APA:
کپیمحمدی یگانه، بهروز، اسلامی پریخانی، الیاس، و اسلامی پریخانی، صدیف. (1395). نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر؛ مطالعه موردی استان اردبیل. جغرافیایی فضای گردشگری، 5(20)، 1-17. SID. https://sid.ir/paper/214218/fa
Vancouver:
کپیمحمدی یگانه بهروز، اسلامی پریخانی الیاس، اسلامی پریخانی صدیف. نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر؛ مطالعه موردی استان اردبیل. جغرافیایی فضای گردشگری[Internet]. 1395؛5(20):1-17. Available from: https://sid.ir/paper/214218/fa
IEEE:
کپیبهروز محمدی یگانه، الیاس اسلامی پریخانی، و صدیف اسلامی پریخانی، “نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر؛ مطالعه موردی استان اردبیل،” جغرافیایی فضای گردشگری، vol. 5، no. 20، pp. 1–17، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/214218/fa