APA:
کپیحیدری، عباس، یعقوبی نیا، فریبا، و لطیف نژادرودسری، رباب. (1391). تعامل گرایی نمادین در گراندد تئوری: دیدگاهی برای تبیین ارتباط استاد و دانشجو در آموزش بالینی پرستاری. تحقیقات کیفی در علوم سلامت، 1(4)، 298-309. SID. https://sid.ir/paper/215404/fa
Vancouver:
کپیحیدری عباس، یعقوبی نیا فریبا، لطیف نژادرودسری رباب. تعامل گرایی نمادین در گراندد تئوری: دیدگاهی برای تبیین ارتباط استاد و دانشجو در آموزش بالینی پرستاری. تحقیقات کیفی در علوم سلامت[Internet]. 1391؛1(4):298-309. Available from: https://sid.ir/paper/215404/fa
IEEE:
کپیعباس حیدری، فریبا یعقوبی نیا، و رباب لطیف نژادرودسری، “تعامل گرایی نمادین در گراندد تئوری: دیدگاهی برای تبیین ارتباط استاد و دانشجو در آموزش بالینی پرستاری،” تحقیقات کیفی در علوم سلامت، vol. 1، no. 4، pp. 298–309، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/215404/fa