APA:
کپیحسینی، مرضیه، و هاشمی، تورج. (1397). بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان متوسطه. روانشناسی مدرسه، 7(4 (پیاپی 28) )، 54-68. SID. https://sid.ir/paper/216764/fa
Vancouver:
کپیحسینی مرضیه، هاشمی تورج. بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان متوسطه. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1397؛7(4 (پیاپی 28) ):54-68. Available from: https://sid.ir/paper/216764/fa
IEEE:
کپیمرضیه حسینی، و تورج هاشمی، “بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه های استرس تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانش آموزان متوسطه،” روانشناسی مدرسه، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 54–68، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216764/fa