APA:
کپیهاشمی نصرت آباد، تورج، بیرامی، منصور، واحدی، شهرام، و بیرامی، ناصر. (1396). اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه های استرس تحصیلی, عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل گری سبک های اسنادی در دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری، 5(8 )، 139-158. SID. https://sid.ir/paper/255164/fa
Vancouver:
کپیهاشمی نصرت آباد تورج، بیرامی منصور، واحدی شهرام، بیرامی ناصر. اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه های استرس تحصیلی, عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل گری سبک های اسنادی در دانش آموزان. راهبردهای شناختی در یادگیری[Internet]. 1396؛5(8 ):139-158. Available from: https://sid.ir/paper/255164/fa
IEEE:
کپیتورج هاشمی نصرت آباد، منصور بیرامی، شهرام واحدی، و ناصر بیرامی، “اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در بهبود نشانه های استرس تحصیلی, عملکرد و انگیزش تحصیلی با تعدیل گری سبک های اسنادی در دانش آموزان،” راهبردهای شناختی در یادگیری، vol. 5، no. 8 ، pp. 139–158، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/255164/fa