APA:
کپینیک پی، ایرج، فرح بخش، سعید، و یوسف وند، لیلا. (1396). تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه، 6(3 )، 115-134. SID. https://sid.ir/paper/216779/fa
Vancouver:
کپینیک پی ایرج، فرح بخش سعید، یوسف وند لیلا. تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1396؛6(3 ):115-134. Available from: https://sid.ir/paper/216779/fa
IEEE:
کپیایرج نیک پی، سعید فرح بخش، و لیلا یوسف وند، “تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تفکر انتقادی دانش آموزان،” روانشناسی مدرسه، vol. 6، no. 3 ، pp. 115–134، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216779/fa