مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,008
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

720
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج)

صفحات

 صفحه شروع 139 | صفحه پایان 158

چکیده

 در عصر جدید به دلیل جهانی شدن, گشودگی اقتصادی و فرهنگی و شرکت های چندملیتی, عرصه رقابت فشرده برای دانشگاه ها نیز به وجود آمده است, به گونه ای که برای حفظ یا ارتقای موقعیت خود, برندسازی به فرآیندی ضروری و مهم برای آن ها تبدیل شده است. توسط برندسازی, دانشگاه نام خود را از دیگر دانشگاه ها متمایز می کند و بقای خود را حفظ می نماید. هدف پژوهش حاضر بررسی چگونگی بهبود برند دانشگاه پیام نور مرکز کرج است. این پژوهش در چارچوب رویکرد کیفی و با استفاده از روش پژوهش تحلیل تم صورت گرفته و ابزار جمع آوری داده ها مصاحبه نیمه ساختاریافته است. جامعه پژوهش اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور کرج است که براساس قاعده اشباع, 18 نفر از طریق نمونه گیری هدفمند و به عنوان خبرگان مطلع انتخاب شدند. جهت تحلیل داده ها از فرآیند کدگذاری استفاده شد. محاسبه پایایی مصاحبه ها به روش پایایی بازآزمایی (74%) و روش توافق درون موضوعی انجام شد. یافته های تحقیق در قالب تم های اصلی حاکی از آن است که برای بهبود برند دانشگاه پیام نور مرکز کرج لازم است اقداماتی به شرح ذیل انجام شود: حمایت مدیریت و تدوین استراتژی, بهبود کیفیت خدمات آموزشی, بهبود وضعیت فیزیکی دانشگاه, بهبود امکانات و تسهیلات دانشگاه, تدوین و اجرای برنامه جامع روابط عمومی و ایجاد روابط مبتنی بر همکاری.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رحیمیان، اشرف. (1397). برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج). مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 11(1 (پیاپی 20) )، 139-158. SID. https://sid.ir/paper/218010/fa

    Vancouver: کپی

    رحیمیان اشرف. برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج). مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی[Internet]. 1397؛11(1 (پیاپی 20) ):139-158. Available from: https://sid.ir/paper/218010/fa

    IEEE: کپی

    اشرف رحیمیان، “برندسازی دانشگاه؛ نیاز جدید آموزش عالی (مطالعه موردی؛ دانشگاه پیام نور مرکز کرج)،” مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، vol. 11، no. 1 (پیاپی 20) ، pp. 139–158، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218010/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button