APA:
کپیتقی زاده، محسن، نیستانی، محمدرضا، و شریفیان، فریدون. (1397). واکاوی پداگوژی مبتنی بر عمل و تعیین چهارچوب برنامه درسی آن در آموزش عالی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، 8(1 (پیاپی 15) )، 116-135. SID. https://sid.ir/paper/218528/fa
Vancouver:
کپیتقی زاده محسن، نیستانی محمدرضا، شریفیان فریدون. واکاوی پداگوژی مبتنی بر عمل و تعیین چهارچوب برنامه درسی آن در آموزش عالی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)[Internet]. 1397؛8(1 (پیاپی 15) ):116-135. Available from: https://sid.ir/paper/218528/fa
IEEE:
کپیمحسن تقی زاده، محمدرضا نیستانی، و فریدون شریفیان، “واکاوی پداگوژی مبتنی بر عمل و تعیین چهارچوب برنامه درسی آن در آموزش عالی،” پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت (مطالعات تربیتی و روان شناسی مشهد)، vol. 8، no. 1 (پیاپی 15) ، pp. 116–135، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218528/fa