APA:
کپیسالارزهی، حبیب اله، و امیری، یاسر. (1390). بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه. پژوهش های مدیریت عمومی، 4(12)، 131-144. SID. https://sid.ir/paper/222070/fa
Vancouver:
کپیسالارزهی حبیب اله، امیری یاسر. بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1390؛4(12):131-144. Available from: https://sid.ir/paper/222070/fa
IEEE:
کپیحبیب اله سالارزهی، و یاسر امیری، “بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های بیمه،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 4، no. 12، pp. 131–144، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222070/fa