APA:
کپیتقی پوریان، محمدجواد، و آشتیانی، ندا. (1398). نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنش های رفتاری خریداران اتومبیل های لوکس در تهران. مدیریت بازاریابی، 14(42 )، 43-55. SID. https://sid.ir/paper/218812/fa
Vancouver:
کپیتقی پوریان محمدجواد، آشتیانی ندا. نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنش های رفتاری خریداران اتومبیل های لوکس در تهران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(42 ):43-55. Available from: https://sid.ir/paper/218812/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد تقی پوریان، و ندا آشتیانی، “نقش دلبستگی احساسی برند بر واکنش های رفتاری خریداران اتومبیل های لوکس در تهران،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 42 ، pp. 43–55، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218812/fa