APA:
کپیخدادادحسینی، سیدحمید، کریمیان، مجتبی، و مشبکی، اصغر. (1394). بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر, تربیت مدرس, تهران و شریف). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 169-181. SID. https://sid.ir/paper/512455/fa
Vancouver:
کپیخدادادحسینی سیدحمید، کریمیان مجتبی، مشبکی اصغر. بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر, تربیت مدرس, تهران و شریف). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):169-181. Available from: https://sid.ir/paper/512455/fa
IEEE:
کپیسیدحمید خدادادحسینی، مجتبی کریمیان، و اصغر مشبکی، “بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر, تربیت مدرس, تهران و شریف)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 169–181، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512455/fa