مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

849
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

281
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)

صفحات

 صفحه شروع 169 | صفحه پایان 181

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خدادادحسینی، سیدحمید، کریمیان، مجتبی، و مشبکی، اصغر. (1394). بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر, تربیت مدرس, تهران و شریف). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 169-181. SID. https://sid.ir/paper/512455/fa

    Vancouver: کپی

    خدادادحسینی سیدحمید، کریمیان مجتبی، مشبکی اصغر. بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر, تربیت مدرس, تهران و شریف). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):169-181. Available from: https://sid.ir/paper/512455/fa

    IEEE: کپی

    سیدحمید خدادادحسینی، مجتبی کریمیان، و اصغر مشبکی، “بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر, تربیت مدرس, تهران و شریف)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 169–181، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512455/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button