APA:
کپیموسوی، علیرضا، اشرف، مریم، و رجایی، پریسا. (1390). بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی. مدیریت بازاریابی، 6(11)، 85-114. SID. https://sid.ir/paper/218825/fa
Vancouver:
کپیموسوی علیرضا، اشرف مریم، رجایی پریسا. بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(11):85-114. Available from: https://sid.ir/paper/218825/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موسوی، مریم اشرف، و پریسا رجایی، “بررسی برخی از عوامل حاصل از کیفیت ارتباط کارکنان- مشتریان در صنعت هتلداری با استفاده از منطق فازی،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 11، pp. 85–114، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218825/fa