APA:
کپیبنیادی نایینی، علی، کامفیروزی، محمدحسن، و دهقان مشتانی، محمود. (1393). بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برندسازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). مدیریت بازاریابی، 9(25)، 83-99. SID. https://sid.ir/paper/218853/fa
Vancouver:
کپیبنیادی نایینی علی، کامفیروزی محمدحسن، دهقان مشتانی محمود. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برندسازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1393؛9(25):83-99. Available from: https://sid.ir/paper/218853/fa
IEEE:
کپیعلی بنیادی نایینی، محمدحسن کامفیروزی، و محمود دهقان مشتانی، “بررسی تاثیر بازاریابی داخلی و برندسازی داخلی بر کیفیت خدمات (مطالعه موردی: یک شرکت خدماتی)،” مدیریت بازاریابی، vol. 9، no. 25، pp. 83–99، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218853/fa