APA:
کپیاسفیدانی، محمدرحیم، و رحمانیان، عماد. (1395). بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران, رویکردی کیفی. مدیریت بازاریابی، 10(32 )، 91-102. SID. https://sid.ir/paper/218864/fa
Vancouver:
کپیاسفیدانی محمدرحیم، رحمانیان عماد. بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران, رویکردی کیفی. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(32 ):91-102. Available from: https://sid.ir/paper/218864/fa
IEEE:
کپیمحمدرحیم اسفیدانی، و عماد رحمانیان، “بررسی جایگاه بازارگرایی در تبلیغات محصولات غذایی ایران, رویکردی کیفی،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 32 ، pp. 91–102، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218864/fa