APA:
کپیعبدالوند، محمدعلی، و پراخودی مقدم، پرنیا. (1392). بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری. مدیریت بازاریابی، 8(19)، 93-107. SID. https://sid.ir/paper/218907/fa
Vancouver:
کپیعبدالوند محمدعلی، پراخودی مقدم پرنیا. بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(19):93-107. Available from: https://sid.ir/paper/218907/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی عبدالوند، و پرنیا پراخودی مقدم، “بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 19، pp. 93–107، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218907/fa