مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,911
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,017
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری

صفحات

 صفحه شروع 93 | صفحه پایان 107

چکیده

 هدف از این تحقیق, بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری در خدمات لذت بخش می باشد. این خدمات را می توان این گونه تعریف کرد که بر روی تجربه مصرفی متمرکز می باشند, بنابراین نیازهای مربوط به لذت, سرگرمی و هیجان را در برمی گیرند. با توجه به این که بازدیدکنندگان از فیلم های سینمایی در سطح شهر تهران جامعه آماری این تحقیق را تشکیل می دهند بنابراین تهران را به پنج منطقه شمال, جنوب, شرق, غرب و مرکز تقسیم کرده و سینماها در این مناطق به عنوان قلمرو مکانی در نظر گرفته شده است. تحقیق حاضر, از نظر هدف, کاربردی بوده و بر حسب روش در زمره تحقیقات توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. به این منظور, بر اساس نمونه گیری تصادفی خوشه ای تک مرحله ای نمونه ای از بازدیدکننده های سینماها انتخاب و با استفاده از مدل معادلات ساختاری سیزده فرضیه پژوهش مورد آزمون قرار گرفتند. یافته ها تاثیر مستقیم وفاداری بر تمایل به پرداخت بیشتر را نشان می دهد, به عبارتی در مصرف کنندگان خدمات لذت بخش که ارتباط محکمتری با یک عرضه کننده مشخص دارند تمایل به پرداخت بیشتر, دیده می شود. عدم تایید با هیجانات رابطه مستقیم دارند و در ضمن بر رضایت به طور مستقیم و غیرمستقیم تاثیر دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    عبدالوند، محمدعلی، و پراخودی مقدم، پرنیا. (1392). بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری. مدیریت بازاریابی، 8(19)، 93-107. SID. https://sid.ir/paper/218907/fa

    Vancouver: کپی

    عبدالوند محمدعلی، پراخودی مقدم پرنیا. بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1392؛8(19):93-107. Available from: https://sid.ir/paper/218907/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی عبدالوند، و پرنیا پراخودی مقدم، “بررسی تاثیر ارزیابی های شناختی و عاطفی بر تمایلات رفتاری،” مدیریت بازاریابی، vol. 8، no. 19، pp. 93–107، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218907/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button