مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

792
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

651
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی، هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 27

چکیده

 پژوهش با روش تجربی تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری مشتریان را با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت بررسی کرده است. این مطالعه به دلیل کمبود تحقیقاتی در زمینه آثار مخرب استفاده از تصاویر غیرواقعی بر واکنش های شناختی, عاطفی و رفتاری مشتریان دریافت کننده خدماتِ هتل انجام گرفته و تاثیر تعاملی تجربه مورد انتظار مشتریان و نوع هتل را بر واکنش مشتریان بررسی کرده است. یافته های پژوهش نشان داده است که تصاویر گمراه کننده موجود در وب سایت هتل ها, منجر به اعتماد کمتری به برندِ هتل های مجلل در مقایسه با هتل های ارزان قیمت و خشم, پشیمانی و قصد تبلیغات منفی بیشتر در مورد برندِ هتل های مجلل در مقایسه با هتل های ارزان قیمت می شود. همچنین این تصاویر موجب اعتماد کمتر مشتریان با هدف لذت جویی در مقایسه با هدف فایده باور و خشم, پشیمانی و قصد تبلیغات منفی بیشتر در مشتریان با هدف لذت جویی در مقایسه با مشتریان با هدف فایده باور می گردد. تعامل هتل مجلل و هدف لذت جویی, شدیدترین واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری را به دنبال دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حیدرزاده هنزایی، کامبیز، نجفی، کبری، و کردباغ، زهرا. (1395). تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت. مدیریت بازاریابی، 10(33 )، 1-27. SID. https://sid.ir/paper/218921/fa

    Vancouver: کپی

    حیدرزاده هنزایی کامبیز، نجفی کبری، کردباغ زهرا. تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(33 ):1-27. Available from: https://sid.ir/paper/218921/fa

    IEEE: کپی

    کامبیز حیدرزاده هنزایی، کبری نجفی، و زهرا کردباغ، “تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 33 ، pp. 1–27، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218921/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button