APA:
کپیحیدرزاده هنزایی، کامبیز، نجفی، کبری، و کردباغ، زهرا. (1395). تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت. مدیریت بازاریابی، 10(33 )، 1-27. SID. https://sid.ir/paper/218921/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده هنزایی کامبیز، نجفی کبری، کردباغ زهرا. تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(33 ):1-27. Available from: https://sid.ir/paper/218921/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده هنزایی، کبری نجفی، و زهرا کردباغ، “تأثیر نوع هتل و تجربه مورد انتظار از خدمات هتل بر واکنش های شناختی, هیجانی و رفتاری مشتریان با در نظر گرفتن وجود تصاویر گمراه کننده در وب سایت،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 33 ، pp. 1–27، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218921/fa