APA:
کپیدشتی، جهانگیر، و میرزایی، علی اکبر. (1397). بررسی اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر. مدیریت بازاریابی، 13(38 )، 65-85. SID. https://sid.ir/paper/218936/fa
Vancouver:
کپیدشتی جهانگیر، میرزایی علی اکبر. بررسی اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(38 ):65-85. Available from: https://sid.ir/paper/218936/fa
IEEE:
کپیجهانگیر دشتی، و علی اکبر میرزایی، “بررسی اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 38 ، pp. 65–85، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218936/fa