Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,545
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,058
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 85

چکیده

 شبکه ها و رسانه های اجتماعی به یک نیروی قدرتمند در شکل دهی به جنبه های تجارت تبدیل شده اند. زیرا بازاریابی دهان به دهان را تقویت کرده اند و به سرعت در تصمیمات خرید مشتریان اهمیت پیدا می کنند. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی مستلزم ایجاد, حفظ و ارتقاء و در صورت ضرورت خاتمه ارتباط با مشتریان است, به طوری که اهداف هر دو طرف درگیر در رابطه تأمین شود. هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک می باشد. این پژوهش از ﻧ ﻈ ﺮ ﻫ ﺪ ف, ﺟ ﺰ ء ﺗ ﺤ ﻘ ﯿ ﻘ ﺎ ت ﮐ ﺎ رﺑ ﺮ دی, از ﻧ ﻈ ﺮ وﯾ ﮋ ﮔ ﯽ ﻫ ﺎ ی ﻣ ﻮ ﺿ ﻮ ﻋ ﯽ ﺟ ﺰ ء ﺗ ﺤ ﻘ ﯿ ﻘ ﺎ ت ﺗ ﻮ ﺻ ﯿ ﻔ ﯽ , از ﻧ ﻈ ﺮ نحوه ﮔ ﺮ دآوری داده ﻫ ﺎ ﺟ ﺰ ء ﺗ ﺤ ﻘ ﯿ ﻘ ﺎ ت ﭘ ﯿ ﻤ ﺎ ﯾ ﺸ ﯽ و از ﻧ ﻈ ﺮ روش اجرا ﺟ ﺰ ء ﺗ ﺤ ﻘ ﯿ ﻘ ﺎ ت همبستگی ﻣ ﯽ ﺑ ﺎ ﺷ ﺪ . جامعه آماری پژوهش را کارکنان و مشتریان بانک صادرات بوشهر تشکیل می دهند که 190 نفر از کارکنان و 384 نفر ازمشتریان به عنوان نومنه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش دو پرسشنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی و پرسشنامه استاندار الگوی رفتار مشتریان آنلاین لرمن (2006) می باشد. ضریب آلفای کرونباخ به منظور تأیید پایایی بیشتر از 0. 7 بدست آمد است. به منظور تجزیه و تحلیل فرضیه ها از فلن تحلیل مسیر با استفاده از نرم افزار Amos استفاده شده است. نتایج نشان داد که رویکردهای رابطه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی, اثربخشی فعالیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی و پویایی رقابت در فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین تأثیر مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دشتی، جهانگیر، و میرزایی، علی اکبر. (1397). بررسی اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر. مدیریت بازاریابی، 13(38 )، 65-85. SID. https://sid.ir/paper/218936/fa

    Vancouver: کپی

    دشتی جهانگیر، میرزایی علی اکبر. بررسی اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(38 ):65-85. Available from: https://sid.ir/paper/218936/fa

    IEEE: کپی

    جهانگیر دشتی، و علی اکبر میرزایی، “بررسی اثرات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مشتریان آنلاین بانک صادرات شهرستان بوشهر،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 38 ، pp. 65–85، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218936/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا