APA:
کپیبرخورداری، علی، کوزه گری، غلامرضا، و فریدچهر، الهام. (1397). تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین, بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی های استان تهران). مدیریت بازاریابی، 13(40 )، 33-47. SID. https://sid.ir/paper/218946/fa
Vancouver:
کپیبرخورداری علی، کوزه گری غلامرضا، فریدچهر الهام. تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین, بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی های استان تهران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(40 ):33-47. Available from: https://sid.ir/paper/218946/fa
IEEE:
کپیعلی برخورداری، غلامرضا کوزه گری، و الهام فریدچهر، “تأثیر ابعاد خصوصیات کارآفرین, بازارگرایی و ارتباطات بر بازاریابی کارآفرینانه (مطالعه موردی: داروسازی های استان تهران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 40 ، pp. 33–47، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218946/fa