APA:
کپیباقری، مهدی، و غیاث آبادی فراهانی، مریم. (1397). بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده, نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک). مدیریت بازاریابی، 13(40 )، 83-94. SID. https://sid.ir/paper/218949/fa
Vancouver:
کپیباقری مهدی، غیاث آبادی فراهانی مریم. بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده, نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(40 ):83-94. Available from: https://sid.ir/paper/218949/fa
IEEE:
کپیمهدی باقری، و مریم غیاث آبادی فراهانی، “بررسی تأثیر تبلیغات نوستالژیک بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی خود تداومی ادراک شده, نگرش به برند و پاسخ عاطفی به نام تجاری (مورد مطالعه: محصولات پاک)،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 40 ، pp. 83–94، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218949/fa