APA:
کپیعلی اسماعیلی، زهره، و خیری، بهرام. (1397). بازاریابی اصالی-بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه ها, پیشایندها, پیامدها): تعامل ها, تقابل ها. مدیریت بازاریابی، 13(40 )، 1-30. SID. https://sid.ir/paper/218951/fa
Vancouver:
کپیعلی اسماعیلی زهره، خیری بهرام. بازاریابی اصالی-بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه ها, پیشایندها, پیامدها): تعامل ها, تقابل ها. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1397؛13(40 ):1-30. Available from: https://sid.ir/paper/218951/fa
IEEE:
کپیزهره علی اسماعیلی، و بهرام خیری، “بازاریابی اصالی-بازاریابی پراگماتیک (مؤلفه ها, پیشایندها, پیامدها): تعامل ها, تقابل ها،” مدیریت بازاریابی، vol. 13، no. 40 ، pp. 1–30، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218951/fa