APA:
کپینایب زاده، شهناز. (1391). مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد). مدیریت بازاریابی، 7(15)، 147-166. SID. https://sid.ir/paper/218978/fa
Vancouver:
کپینایب زاده شهناز. مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1391؛7(15):147-166. Available from: https://sid.ir/paper/218978/fa
IEEE:
کپیشهناز نایب زاده، “مقایسه گرایش به بازار در بانک های خصوصی و دولتی و تاثیر آن بر کیفیت خدمات بانکی (مطالعه موردی: شهر یزد)،” مدیریت بازاریابی، vol. 7، no. 15، pp. 147–166، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218978/fa