مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

553
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

763
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر یزد

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 114

چکیده

 امروزه با گسترش روز افزون صنایع خدماتی, موضوع اقدامات بازاریابی برای حفظ و جذب مشتریان و برآورد نیازها و خواسته های آنها به مسئله مهمی برای سازمان ها و از جمله بانک ها تبدیل شده است. برای بررسی این ادعا در تحقیق حاضر تلاش شده است تا تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در بانک های خصوصی شهر یزد مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد. برای این منظور تعداد 512 نفر از مشتریان بانک های خصوصی هر سه منطقه شهر یزد را به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. با توجه به این که تحقیق حاضر بر حسب هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی و از نوع همبستگی است از ابزار پرسشنامه برای گردآوری داده ها استفاده شده است. نهایتا با استفاده از نرم افزارهای PLS و SPSS فرضیات تحقیق مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این مطالعه سعی شد تا با بررسی مبانی نظری در خصوص محرک های کیفیت رابطه برند, ابعاد و مؤلفه ها, مدل مفهومی پژوهش ارائه شود و در مرحله بعد تاثیر ابعادهای اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار گرفت که براساس نتایج بدست آمده, مؤلفه هایی نظیر ارائه اطلاعات, کیفیت رابطه, انعطاف پذیری, شهرت و همدلی بر کیفیت رابطه برند, رابطه مثبت و معنادار دارند و متغیرهایی نظیر مشتری مداری, رابطه مداری کیفیت ارائه خدمات, بر کیفیت رابطه برند, رابطه ی معنادار مشاهده نشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میراحمدی باباحیدری، سیدمهدی، و طباطبایی نسب، سیدمحمد. (1395). تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر یزد. مدیریت بازاریابی، 10(31 )، 97-114. SID. https://sid.ir/paper/219027/fa

    Vancouver: کپی

    میراحمدی باباحیدری سیدمهدی، طباطبایی نسب سیدمحمد. تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر یزد. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(31 ):97-114. Available from: https://sid.ir/paper/219027/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی میراحمدی باباحیدری، و سیدمحمد طباطبایی نسب، “تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر یزد،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 31 ، pp. 97–114، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219027/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button