APA:
کپیمیراحمدی باباحیدری، سیدمهدی، و طباطبایی نسب، سیدمحمد. (1395). تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر یزد. مدیریت بازاریابی، 10(31 )، 97-114. SID. https://sid.ir/paper/219027/fa
Vancouver:
کپیمیراحمدی باباحیدری سیدمهدی، طباطبایی نسب سیدمحمد. تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر یزد. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1395؛10(31 ):97-114. Available from: https://sid.ir/paper/219027/fa
IEEE:
کپیسیدمهدی میراحمدی باباحیدری، و سیدمحمد طباطبایی نسب، “تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر یزد،” مدیریت بازاریابی، vol. 10، no. 31 ، pp. 97–114، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219027/fa