APA:
کپیاخوان، پیمان، دهقان بنادکی، مجید، و فرجام، هادی. (1390). طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق). بهبود مدیریت، 5(1 (پیاپی 12))، 121-136. SID. https://sid.ir/paper/220596/fa
Vancouver:
کپیاخوان پیمان، دهقان بنادکی مجید، فرجام هادی. طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق). بهبود مدیریت[Internet]. 1390؛5(1 (پیاپی 12)):121-136. Available from: https://sid.ir/paper/220596/fa
IEEE:
کپیپیمان اخوان، مجید دهقان بنادکی، و هادی فرجام، “طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق)،” بهبود مدیریت، vol. 5، no. 1 (پیاپی 12)، pp. 121–136، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/220596/fa