APA:
کپیشهیکی تاش، مهیم، و منصوری، لقمان. (1396). تحلیل ارتباط دانشگاه و صنعت از دیدگاه بازاریابی رابطه مند با رویکرد معادلات ساختاری. پژوهش های مدیریت عمومی، 10(36 )، 181-210. SID. https://sid.ir/paper/222144/fa
Vancouver:
کپیشهیکی تاش مهیم، منصوری لقمان. تحلیل ارتباط دانشگاه و صنعت از دیدگاه بازاریابی رابطه مند با رویکرد معادلات ساختاری. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1396؛10(36 ):181-210. Available from: https://sid.ir/paper/222144/fa
IEEE:
کپیمهیم شهیکی تاش، و لقمان منصوری، “تحلیل ارتباط دانشگاه و صنعت از دیدگاه بازاریابی رابطه مند با رویکرد معادلات ساختاری،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 10، no. 36 ، pp. 181–210، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222144/fa