APA:
کپیضیا، بابک. (1394). بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی. پژوهش های مدیریت عمومی، 8(29)، 27-42. SID. https://sid.ir/paper/222177/fa
Vancouver:
کپیضیا بابک. بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1394؛8(29):27-42. Available from: https://sid.ir/paper/222177/fa
IEEE:
کپیبابک ضیا، “بررسی رابطه بین اعتماد برند و رفتار شهروندی برند با توجه به نقش میانجی تعهد برند در حوزه کارآفرینی،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 8، no. 29، pp. 27–42، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222177/fa